2011/04/30

Bloggtorka

ska försöka orka vara vaken senare ikväll och få ner lite tankar och händelser på print igen. Somnade på soffan redan vid 21 igår och natten har varit uppvaknande varannan timme ungefär så 4 imorse gav jag upp och såg Fringe. Två avsnitt så är vi ikapp denna säsong. Serien blir mer och mer spännande :-) Att Joshua Jackson är en fröjd för ögat ser jag bara som en ren bonus.

Idag förutom födelsedagsfirande med katten, så blir gumman 26 månader :-)

Och hjärtat är saknad sen åtta månader tillbaka. Grannen frågade mig igår om vi har hört något nytt och jag svarade bara kort "Nej så nu återstår det bara att hoppas på mirakel. De sker det har vi ju läst, men frågan är om det alls händer oss?"

Det känns som att vi har fyllt mirakelkvoten nu för ett bra tag framöver sen vi fick lyckan att bli flerbarnsföräldrar för som jag skrivit förr; Vem kunde tro det? Jag njuter av varje sekund med Lilly i famnen.

Önskar er alla en riktigt trevlig Valborg och kom ihåg att kika extra efter små djur som kan ha gömt sig i högarna som blir fina brasor ikväll!

Inga kommentarer: