2012/11/02

Edona


Jag hittade till en för mig ny hemsida med smink; Edona.
Det jag främst gillade att läsa om deras produkter var att de inte är djurtestade,
och 100% naturligt smink utan tillsatser, vilket passar mig perfekt som miljö och djurvän.

Deras utbud är väldigt bra och passar de flesta, med de vanligaste produkter som man kan komma att behöva och med djupa färger som passar fint både till vardag och fest.

Varorna känns lyxiga till ett alldeles överkomligt pris och ett lättare smink som man även kan glömma att tvätta bort under natten.

Företagets kundkontakt har generösa öppettider och man får svar på mail inom 24 timmar. Snabba leveranser inom 1-3 dagar, endast 19:- i frakt och du har öppet köp i 14 dagar.

Jag med problemhy pga hormonell obalans, sk Pco, känner mig definitivt nöjd med dessa produkter! Mineralsmink känns alltid som ett lättare och bättre alternativ bland de märken som finns ute på marknaden.






Inga kommentarer: