2008/04/24

Ett år äldre, ett år klokare ?!


...Så...I lördags alltså fyllde jag 29 år. Då vi var på träff med jobbet från fredag till lördag eftermiddag och hade skoj så hade jag kalas på söndag förmiddag istället. Mormor, "morfar", farmor, Jonnys föräldrar och mina föräldrar kom förbi med blom mor och presenter. Fick pengar, brukar gå hem så vi köper lite sånt som vi behöver. Tackar och bockar för presenterna och det trevliga sällskapet.
Eftersom vi nyss bytt bil hittade vi lite pinaler till den. Min gubbe köpte blommor åt mig för mer hade jag inte önskat. Min högsta önskan finns i våra hjärtan som sagt.
Annars vad har hänt...Jo jag har gått utbildning på jobbet och sen har det varit lite full rulle. Igår köpte vi hem blomjord, lite pelargoner, blomlökar och fina vårblommor till köket . Jag har blivit lite piggare igen, knappt några stygn kvar, bara svullen mage men det beror på tarmarna också som är upprörda...Det ger sig. Imorgon när vi är lediga innan helgjobbet ska jag storstäda huset som fått falla senaste veckorna . Sen ska planteringsspaden fram. Längtar verkligen till sommaren....
Nu verkar ju solen göra sitt ute och till helgen utlovat regn så snön hinner säkert försvinna *peppar, peppar* till gummans kalas.

Ha det gott alla!

Inga kommentarer: