2008/04/29

Strålande sol och storstädning


Jag har varit ute och småskrapat altanen på förmiddagen. Den kanske blir snöfri iaf.
Nu får gubben hjälpa med det sista :-) när han kommer hem.
Dammsugaren har åkt genom hela nedervåningen och snart går jag upp. Måste bara dricka och pusta ut. +20 grader utanför fönstret. Härligt härligt!!

Jag fick även tag på sköterskan nu i Sunderbyn och min läkare har telefontid på fredag så då ringer hon upp mig så vi får mer besked om vad som händer.

Nu ska jag ut i solen igen bara en stund och sen fortsätta städa...
Snart är det helt grönt ute ;-)...

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt Gumman med vår sol och värme!

Tack för senast, Ammis och Okki hälsar och Pappa också!

Ha det så bra go ungar (både katter och ni själva)!

Kram från oss alla i Ytterbyn!