2009/09/23

Röntgen gick bra

men de hade lite svårt att komma igång då de gör bäckenröntgen endast ett par gånger per år. Nu är det bara att avvakta svar, antingen via telefon eller brev.
Sen känns det förhoppningsvis lättare.


Grattis på namnsdagen gumman


hon ligger i sängen och tittar på mobilen just nu.. Tänkte att hon skulle vila sig en stund men hon är inte trött säger vi.
Jag måste göra mig iordning snart för 11.30 senast vill jag åka mot läkaren ifa tösen vill äta innan jag ska in på röntgen.
I förrgår gjorde gumman ett framsteg. Hon rullade fram och tillbaka på rygg och tillbaka på mage i gymet. Så pass så hon rullade ut ur gymet och sen ligger hon och ålar sig fram på mage .
Kan säga att det blev ingen röda mattan i söndags men väl dagen därpå fick jag se den. Härliga klänningar! Emmy tog jag mig igenom mitt i natten och sen var jag ändå piggare dagen därpå. Lite snuvig och småtrött, men tösen var också på vilohumör, så vi slumrade i soffan flera gånger.

Nä, nu är det dags. Nu har jag fått händerna fria så jag kan duscha


Inga kommentarer: