2012/03/09

Företagande och extra inkomst

Jag har börjat att prova ut en del möjligheter för lite extra inkomst, bla Affiliate, undersökningar på webben, men jag är även en sk. "Mysteryshopper". Allt som behövs för att vara Mysteryshopper är en kameramobil för att dokumentera samt lite tid till övers för att dokumentera och betygsätta bemötande i de affärer du besöker eller via de uppdrag du blir tilldelad. Jag har även fått upp ögonen för ett annat företag som jag kommer skicka intresseanmälan till.

Under senaste veckan har jag även sökt nya tjänster så jag hoppas på positiv respons från någon av dessa. Jag har även sett över möjligheterna att starta eget. Någon liten sidoverksamhet, men jag har ingen färdig plan än. Den är under konstruktion sas. Det krävs för mig att registrera eget företag, gå introduktion, lära mer om bokföring och gå starta eget kurs samt hitta bra leverantörer. Jag kan säga som så att området är djur, antingen helt egen eller som franschiser.

Det var lite om mina planer just nu. Jag är min egen lyckas smed och vill kunna ha bra arbetstider och kunna styra en del av inkomsten på egen hand. Tiden med mina mirakel är dyrbar och jag har driven i kroppen att arbeta mig uppåt och visionen framför mig. Målet i sikte!



http://www.get-paid.com/index.php?ref=Lillypie2011



Inga kommentarer: