2008/06/28

Sol sol sol jättesköna sol

Igår var vi till Ikea och shoppade lite grann. Bara en liten impuls på eftermiddagen och sen åt vi middag på Lei-lani. God mat men lite förvirring gällande beställningen.
I natt var vi uppe och såg Ocean´s 13. Matt Damon, behöver jag säga mer.
Läste förresten att han gick till en hypnotisör, då han slutade röka, men en del lyckas ju efter akupunktur, så då jag ändå ska prova akupunktur till hösten av andra orsaker så kanske sista av rökningen följer med på den vägen? Hoppas kan man göra iaf, för jag vill ge alla chanser man kan till hösten...och inte pendla mellan att inte röka, till att småröka, sen storröka då jag är stressad, till att minska igen, hmmm...
Idag är det berömda KalixDagen och jag hade vaga funderingar om att åka dit, men vi prioriterar trädgårdspyssel, husstädning och solstolarna på altan med katterna, följt av filmkväll igen.
Pergouppdatering; Femte och sista tabletten ska jag ta idag och måste säga att jag känner inte så mycket som jag trodde, lite tröttare, lite mer humörsvängningar än vanligt, värmevallningar, men annars lugnt (tror jag är van).
Vi får väl se. Nästa vecka kanske jag ser ut som en melon av överstimulering? Jag har inte fått svar från läkaren än så jag ska ringa de på måndag igen.
Vad har hänt med vården idag? Varför ska man behöva tjata så och ofta lyckas träffa fel läkare? Hoppas Umeå är bättre, VERKLIGEN!

Inga kommentarer: