2009/10/09

Äntligen fredag

Nu är det helg och jag förväntar mig en massa filmer och mys i soffan med tösen.

Men först blir det att åka iväg en sväng till Luleå och Mvc för att prata lite där. Det ska bli spännande att se vad de säger. Jag får återkomma ikväll. Just nu ska jag se om vi vaknar allihopa. Jag och tösen har varit vaken sen 7-tiden och ätit frukost och busat. Ska se om det blir en lucka snart för dusch och morgonbestyr.

På återseende... och kom ihåg... "Ibland ser man inte skogen för alla träd".




Så blev man inte klokare idag inte...utan jag får vänta på måndag för bm hade ju inte journalen tillgänglig än...
Aja, den som väntar på något gott. Jag fick åtminstone lite goda råd med mig efter en stunds surrande. Hon är suverän, "min" bm. Hon gav mig rådet att försöka sluta ge nattmacka åt tösen, för hon följer kurvan så bra, så jag kan gärna se att hon är riktigt hungrig, annars försöka stoppa om henne och se om hon kommer sig till ro. Sen är det dags att försöka ersätta en del amningsstunder, med hela mål. Plocka bort ett i taget för att fasa ut.
Direkt i kväll när vi kom hem, så värmde jag pure och hon åt med god aptit. Sen satt vi oss ner i soffan, en liten mysstund, mätt i magen och trött efter fem timmars sömn, mvc-besök, uppdrag fylla kylen, Maxmat och sen hem och få middag *pust*. Nu sover tösen sött i pappas famn, så vi ska snart se Private Practice.

Trevlig helg och på återseende....


Inga kommentarer: