2009/10/19

Lugn i stugan

dags att ta det lugnt för idag. Igår kom svärföräldrarna förbi så det blev inte någon middagsvila. Jag försökte verkligen vara uppe senare under kvällen men det blev pensionärstid...ok 22.30 :-).
Idag har inte så mycket hänt. Vi har ätit kycklinggryta och ris och jag har sprungit i köket och mixat lite puréer med broccoli, kyckling och majs...det gick ner ganska bra. Nu sover en övertrött gumman och jag sitter med kaffekoppen i högsta hugg. Funderar på att ta en ren tv-kväll, för vi kan skylla på halkan, att det inte blir kvällspromenad och sen kan jag klaga på.... ja, ,jag kan säkert klaga på något, varför städningen uteblir....

Nåväl, jag har inte så mycket att skriva just nu. Ganska uttömmande i förra inlägget...
Jag är mindre hormonell iaf, kan jag väl lägga till bara så där. Vällingen gick hem bättre imorse, hela 10ml....

Alltid nåt de´ ida´!

3 kommentarer:

Elin sa...

Nu hittade jag din...Vacker blogg du har...

Nu har jag en till blogg att följa...
Kram, Kram!

Anonym sa...

Lycka till mina små flickor med mat och allt!
Kram!
Mamma och Mormor

Anonym sa...

Hej!
Har haft något svårt dygn pga Okki men man kommer alltid över det för man vet att man gjorde rätt mot sitt djur!

Kommer i morgon vi vet ju vilken dag det är!

Kram på er!
Älskar er alla tvåbenta och fyrbenta!

Mamma