2011/07/28

Cysta...?

Efter en del nattsuddande och vaknade med Lill sitter jag här före tuppen och tittar på Rachael Ray och Rocko Espisito. Suverän kock! Jag har varit en riktig morgonlärka senaste tiden och pysslat på innan huset vaknar.

 Om jag lägger mig ner i soffan måste jag ändå upp snart igen så jag inte missar telefontiden till KK då jag senaste cyklerna har misstänkt att jag börjar få problem med cystor igen... jag har känt mig svullen, haft värk kring ena ljumsken och fick även en blödning i natt. Mensen har inte visat att den vill tillbaka direkt heller. För ett par veckor sedan hade jag en liten blödningen igen och kände mig svullen....kan man reklamera systemet?
Med tanke på titthålsoperation våren -08 då jag hade en 11 cm cysta så vill jag kunna fånga upp problemet tidigare, kanske få p-piller en period för att lugna min hyperaktiva äggstock till när och om nästa gång den används? Men två små...who could have guessed?

Vid lunch ska vi åka till mina föräldrar igen och denna gång tar vi med picknickkorg och mat och beger oss för att bada. Hoppas solen stannar här!

Inga kommentarer: