2012/11/09

Studieplanering - allastudier.se

Jag har ganska nyligen bestämt mig för att bli student igen på deltid via Komvux på distans, för att få fullständigt slutbetyg, för att bredda mina matematikkunskaper och för att läsa mer Företagsekonomi och Bokföringskurser. Sen har jag även tagit fram min bokdröm på nytt och funnit en del intressanta skrivkurser, som passar bra för mig som nystartad frilansare.

Alla studier hittade jag snabbt till och fann en hel del intressant information. Allt är samlat under samma sida.
Där finns artiklar kring yrken och studier, ett bra forum för diskussioner, lönestatistik och fakta kring de skolor som erbjuder utbildningar.

Alla studier är perfekt för de som likt mig, har gjort ett längre uppehåll pga arbete och andra livshändelser och som nu tar steget ut i utbildningsvärlden på nytt. Allt du behöver för att hitta den rätta utbildningsvägen och de rätta kurserna för just dig.

Ta steget och följ din dröm! Det är aldrig försent att lära!





Inga kommentarer: