2009/08/14

Växer så det knakar


för att vara så liten och go. Nu är gumman 60cm och väger 6,6 kilo, precis efter kurvan. Hon var så trött efter bvc-besöket, så vi styrde kosan hem istället för att springa i affärer. Det gjorde henne gott att få fortsätta vila. Jisses vad tösen har skrattat mer och mer, när man kittlar henne eller busar i gymmet. Så underbart att höra.

Veckan som varit har varit lugn men med något kraftigare sömnbrist...

Vi har grillat, sett film, rekommenderar "Yes Man!" med Jim Carrey. Rolig och inspirerande film. Jag jobbar på min hemläxa att försöka ta mig ut mer och minska surfandet...kan säga att jag är ganska duktig, men ska fortsätta bättre nästa vecka. Tror jag är datorberoende.
Nu senaste veckan har vi fyndat en massa på Tradera; klänningar, velourset och lite smått och gott, så nu finns det en garderob med 74/80 tom :-). Jättebra priser !





Inga kommentarer: