2009/08/01

4 månader

i torsdags. Vi skulle till bvc på kontroll men tar det till veckan istället :-) Igår provade vi att ge tösen lite kvällsgröt. Hon rynkade först på näsan men sen blev hon värre intresserad och sökte sig tillbaka till skeden :-) Några tuggor fick hon, men sen ville hon till mamma.



Nu under helgen är jag ensam för mannen jobbar. Jag ska passa på att försöka vila mellan varven för senaste tiden har vi haft tuffa nätter så det tar ut sin rätt.
"Jag behöver min sömn" kom det ur en desperat mun häromkvällen.
Det verkar vara en fas hon går igenom och dygnet har varit si och så, men det går säkert över snart. Hon är så go. Fördelen är det blir så mycket mys.

Jag skulle gärna vilja skriva mer men nu är det snart dags för lunchruschen. Tror någon kommer ha vilat klart snart. I eftermiddag blir det test av potatispuré.

Inga kommentarer: