2010/04/20

Happy Birthday to me

Igår firades min födelsedag, med hembakad tårta och lite fika. Fick en fin blomma och ett stöd för min laptop av älskade gubben. Gumman på riktigt busigt humör och en solspridare.
Vi fick besök under eftermiddagen av svägerskan, tillika gubben syster och gummans gudmor. Det var riktigt trevligt. Fick ljuslyktor som jag testade under kvällen. Älskar ljus. Gumman fick en egen tårtbit och istället för att använda tvättlapp på tvättlapp så tog vi ett bad med ankorna och båten.
Sen i full gång med bus. Kvällen avslutades med The Librarian 2 och ikväll ska vi snart se Librarian 3.

Nu har jag precis suttit och beställt lite vårkläder i strl. 74-80 för vi har märkt senaste veckan att byxor och tunikor börjar bli lite korta. Så snart får hon lite nya kläder och det är dags att lägga undan mer av de små.
Ikväll innan sängen blev det en massa bus och kramar. Hon åt gröt redan vid 19 och sen kom vi på att vi också var hungriga ett par timmar senare.
Tösen sprang runt med sin bok och kom och satte sig med oss och visade intresse av maten. Så nu har klimpen somnat med 150ml välling i magen. Hon växer och behöver lite extra innan sängen.

Tänk, tänk. I fjol satt jag i soffan med en 3 veckor gammal bebis och nu är hon snart 13 månader.

Bella Bambino, sunshine. Jag älskar dig över allt annat !

Inga kommentarer: