2010/04/12

Hinner inte riktigt med

påsken sprang förbi. Vi var på middag hos mina föräldrar och det var riktigt trevligt. De har funnit en ny vän, en svartvit Border Collie. Så söt. Gumman var riktigt intresserad av den medan valpen var skeptisk först. Men sen gick det bra och de blev lite väl för bekanta. Men de vänjer sig eftersom med varandra.

Så härligt när våren är här. Nu tänker jag inte skriva om så mycket eftertanke utan jag sitter här nöjd med kaffekoppen i handen och "Hollywoodfruarna" på dumburken.
Våra fyrbenta grabbar är på jakt och resterande hus sover. En snarkar medan mini kramar nallen.

Mini har snart slutat amma helt. Bara kvällsammat senaste dagarna och annars har hon inte tid att sitta still, än mindre ligga. Sen har hon växt ur liggdelen i vagnen och vill bara kliva ur den så numera är vagnen endast sittvagn. Idag var vi på promenad till affären och på Gk´s. Hittade inte jättemycket, men ett par byxor och två t-shirtar till gubben åtminstone.
Nu har jag inte tid att skriva mer för jag hade tänkt se tv, beställa lite kläder och sen bara ta det lugnt.




Tuff mini på väg att göra byn osäker

Inga kommentarer: