2011/02/06

Bf +2

och senaste dagarna har kantats av nattsudd och middagsvilor. Helt ofattbart vad trött jag är numera. Just nu sitter jag och klockar lite för jag kan ändå inte slappna av tillräckligt för att sova. I ett par timmar har jag haft onda förvärkar som sliter ner till ljumskarna. Mini har varit lite mer aktiv också så något är på gång iaf för tidigare idag hade jag också onda förvärkar och värk i ryggslutet.

Det är bara att vänta och se. Tänker på vad läkarna sagt "Med tanke på tecknen som visat sig så kommer du nog inte gå över tiden" Ha ha :) På måndag ska jag ringa de för mer råd och kanske är jag redo då för igångsättning?

Ikväll efter vilan så var jag glad att gumman vaknade för då hann jag med kramar och mys i soffan med henne ett tag innan hon la sig igen för natten. Härligt! Så... vad ska jag göra nu en stund? Kanske se någon serie men vilken?

Inga kommentarer: