2009/12/20

Nu har min bror landat i norr!!
Imorgon är det dags att handla hem mat, lite nötter och godis. Vi får turas om så behöver inte gumman springa med i affärer fullt med folk. Får jag tid ska jag fixa lite mer rischoklad och Rocky Road.
T satt sig upp i sängen när hon väntade på oss igår eftermiddag och sen tog hon tag i spjälorna och ställde sig upp lite. Träningen verkar ge resultat, att vi går runt med henne, dansar och busar,
Svärföräldrarna var hit idag och hon ville mest bara stå och gunga i deras knä, inte sitta och kramas så mycket .
Det har varit långa nätter igen och långa dagar. Hon sover som tur var ikapp lite under förmiddagen men sen vilar hon bara max en timme och är igång. Idag har hon ätit frukost, mellanmål, middag och sen en hel grötportion igen. Hon kan!

Lilla tösen, stora tjejen snart. Jisses. Nu ikväll ser jag Blood Diamond och vi såg den ifjol också. Men jag märker hur huvudet var fullt av barntankar och funderingar på läkare och framtiden då....jag får bättre sammanhang i filmen och när de spelade soundtracket så började jag gråta.... himmel vad jag är blödig och sentimental, känner ju inte igen mig själv Jag drog katten till mig och kramade om henne. Ha ha. T sover sen ett par timmar så katten får dras med mig istället. hi hi.



Inga kommentarer: