2008/05/28

Godmorgon

Somnade på soffan framför Desperate Housewives igår kväll. Tänkte slötitta på det för har redan sett *harkel* en hel del avsnitt. Ikväll är det Greys Anatomy. Följde inte med från början så har "sett ikapp på annat sätt" :-O Så blir det när vi har en mediabox numera ;-) Sitter vid datorn el "laptopen" kanske jag ska säga och dricker morgonkaffet. Ska kramas med kisseMolly och sen göra mig klar. Vi åker inte förrän 8.00 dock men ändå. Slipper stressa. Nu är det bara två arbetsdagar innan semestern och jösse vad det behövs. Helt slut i kropp och själ men fatta vad duktig jag är på att peppa andra istället hela tiden?! Träffade en underbar tjej till på nätet igår. Trevligt att följas. Hon frågade hur jag har klarat av att ta mig upp så pass ändå? Den frågan har jag ännu inte svarat på. Den får vila till i eftermiddag. Tja hur har jag gjort? Jag är skitförbannad ibland, ibland sprutar tårarna men mellan de perioderna så är det mest tacksamhet och glädje över det vi faktiskt har som finns inom mig och det är inte illa :-). Kan ärligt säga att jag hade inte velat byta med någon. Vad gör man mer? Man planerar in en massa skoj. Nu senast igår frågade jag min gubbe om vi ska planera in en weekend i september efter semesterperioderna och åka till Italien eller Tyskland som vi pratat om. -Jepp! Det ska vi. Så..vi har alltid saker att se fram emot.

Nu blev det här långt så jag ska avbryta nu och börja dagen mer.
Ha det gott alla och ta hand om er. Efter regn kommer solsken. Bloggen är en bra ventil.

Inga kommentarer: