2008/05/29

Nu är det snart dags för semester

Jag börjar inte jobbet förrän 12 så man kan ju fråga sig vad jag gör uppe nu?!
Jag somnade helt enkelt före grannen på 85 år så jag vaknade för en stund sen pigg och alert och med en energikick som heter duga så nu är jag här igen med kaffekoppen.

Underbara chef på jobbet. Hon kom förbi min plats igår med ett litet rosa paket och såg så finurlig ut. Inuti fanns en liten vykortstavla; en dikt med svart ram runtom.
Jag blev väldigt rörd och sa att det betyder så otroligt mycket stödet jag känner från henne och några kollegor. Det är guld värt.
De har märkt att jag varit trött och lite tystare än vanligt ibland och eftersom chefen är vår tredje i raden på kort och jag kände stort förtroende för henne direkt så har jag berättat för henne om allt mellan himmel och jord.
Hon är en nygammal kollega tillika så vi är bekanta med varandra sedan tidigare.

Tusen tack till er alla. Idag är det sista arbetsdagen innan fyra veckors semester.
Närmaste dagarna har vi lite projekt men idag "Operation städning".

Inga kommentarer: