2008/05/31

Äkta semesterfirare

sover länge och latar sig ute i solen? Precis så började vår semester.
I torsdags packade jag ner alla grejor på jobbet i kartonger för vi kommer utöka supporten och flytta ihop i samma byggnad tvärs över gatan. Jag pratade även med chefen om att jag är intresserad av eventuella projekt till hösten då jag behöver nya utmaningar :-). Vi får se. Anyhow...var till Företagshälsan och berättade om allt som varit och summa summaro så ska jag träffa en karl inriktad på KBT för att se om jag kan vara rätt person för detta för att få snurr på en massa tankar.
Igår sov vi ut ordentligt och var ute i solen och städade i trädgården och sen kom Jonnys föräldrar förbi en sväng med systersonen så vi satt och surrade en stund på altanen. Sen latade vi oss mest och såg tv.
Idag har vi solat halva dagen, tvättat och sen bakat pajer i mängder. Trixie somnade i solstolen så vi fick inte plats där längre. De andra har varit med oss.
Nå nu ska vi fortsätta se film efter en paus men jag kan bara avsluta med att:
VI BEHÖVDE SEMESTER!!!
Så fortsätter resten till hösten.

Inga kommentarer: