2010/03/02

Snow keeps on falling from above

Jag har inte haft så mycket i tankarna senaste tiden, annat än att jag har varit rejält förkyld och det har blivit tidigare kvällar, som resulterat i noll bloggande. Senaste nytt är att vi håller på att snöa inne.
Det är redan mars månad och jag har nu varit hemma i ett år, tre månader kvar.... så jag laddar batterierna med familjen. 
Gumman har varit trött och småfebrig hon också, men inte förkyld så närmast då i tanken är ett par tänder.
Igår var vi ut på en kort pulktur iaf, för att få lite luft, då det var lite lugnare ute. I eftermiddag vilade hon ordentligt så då passade jag på att göra en tonfiskgratäng, en bebisvänlig och gumman åt en hel slev. 

Lilla vännen. Nu vaknade hon en stund och kom och satt i famnen, men sen somnade hon om snabbt igen.

Imorgon bitti följer fortsättningen på nya tider. Skulle vilja ha en blogg där jag kan lösenordsskydda vissa inlägg, så jag får öppna de mer sen för allmänheten, när tiden är rätt. 


"We all face challenges in our lives. But how we handle these challenges, how we look at life is truly what matters. We can all look at life one of two ways: 
1. we can focus on the good and move forward, or, 
2. we can focus on the negative and wallow in self pity." 

Inga kommentarer: