2010/03/10

Våren ÄR här +7


Min prins !


I fredags var jag uppe länge ensam, såg tv, satt här och funderade, samtidigt som jag pratade med mina vänner på nätet.
I lördags tog nya planer vid, en ny resa. Jag kommer skriva mer senare, men jag nöjer mig med att på något sätt bokmärka i bloggen vad som hänt och sen får jag fylla i luckorna.
Jag har nog mest bara varit senaste dagarna sen jag skrev... Promenerat med tösen, njutit av vårvädret och full rulle hemma. Tösen har tagit fyra korta, små steg igen igår. Hon testar varje dag och försöker höja ribban.

Älskar solen utanför fönstret. Blir så mycket piggare.
Mycket filmer har det blivit på kvällarna, serier och tillbakalutande. En påse Polly igår, fast jag måste hålla fingrarna i styr. Metmorfin är nästa jag bör prata med läkaren om så jag slutar pendla i vikt hur jag än äter.

I förrgår var det säsongspremiär på Hollywoodfruar. Tänk om jag också skulle köpa min första tofs, för jag kommer inte ångra mig :)) Månne vad som händer egentligen när jag fått den tofsen? Åh, de är för härliga.

Just ja. Oscarsgalan var natten till måndag och jag såg halva ungefär. Letar med ljus och lykta efter den på nätet. Huvudsaken är ändå att jag fick se Röda Mattan och Matt Damon. George Clooney är för härlig som springer fram till fansen, tar i hand och skriver autografer. Härligt!

Filmer att se; Shutter Island (Leo Dicaprio), Invictus och Green Zone (Matt Damon).

1 kommentar:

Ann-Katrin Gälman sa...

Ja nu är det äntligen vår!
Handlade tokigt i Happis i går men kul var det. Tänkte komma över i dag men jag kännde att helgen blir så kort att vara hemifrån eftersom vi var på luffen så länge igår.
Köpte grejer till lillan igen jag kann inte hålla emot köpte tyvärr inget till er stora för ni har så mycket.
Kram!
Mamma