2010/10/11

Nytt tips

kom till oss under tiden jag var hos läkaren... en kvinna hade sett en rödvit katt i Boden. Kort därpå dock läste jag via Kattakuten att katten var en annan rymling och ägaren hade kort innan samtalet vi fick hämtat katten. När vi ändå var i stan åkte vi till en plats där en kvinna sett en katt lik vår, men inte en katt i sikte väl på plats. På vägen hem åkte vi förbi macken för att köpa dagstidningen så vi har ett minne av efterlysning av vår skatt. Alla annonser, bilder och tryck kommer jag spara i ett album. Det är tungt... För egen del hade inte provsvaren kommit, men förhoppningsvis får jag svaren i nästa vecka. Efter ett längre samtal så fick jag en del svar iaf utan prover och det är svar jag själv läst mig till lite...så jag närmade mig. God självinsikt, men då det är mycket på gång så flyger logiken ut genom rutan och jag behöver ladda batterierna. Nu vet jag dock med största säkerhet vad jag bör göra - för min egen skull. När jag har fått ut nyheterna irl så är det dags även här. På hemvägen fick vi ett samtal från en kvinna i närområdet som gav oss tipset att ringa ett medium som alltid haft rätt gällande hennes husdjur och det låter positivt. Vi låter numret vila på hallbyrån. Första snön hann falla utanför fönstret när jag vaknade upp efter min middagsvila och jag gick direkt ut och bannade den. Inte för att den är just här...men att den är här nu, när jag behöver mer tid på mig... det är ju så kallt...förstå mig rätt. Jag älskar snön...bara inte nu...

Inga kommentarer: