2009/06/19

Midsommar

firas i hemmets lugna vrå. Gumman är sällskapssjuk och övertrött, men snart har vi nog fått henne till att vila middag en stund till. Ikväll har jag ingen lust att fira direkt. Vädret ute lockar inte och efter två nätter med totalt fyra timmars sömn ungefär och sen halvsovandes på soffan i förmiddags så tryter orken.

Så film, film och åter film ser jag fram emot.

Igår hade vi besök av prästen som kommer hålla i Theas dop 12/7 kl. 11.00. Hoppas hon kommer i dopklänningen, men det tror jag för hon är ju mammas lilla tös.

Funderar på en hel massa, men jag vill inte skriva ner så mycket. Det kanske kommer.

Hoppas ni alla där ute får en riktigt trevlig midsommar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Lisa!
Vi har inte heller gjort så mycket utan bara som en vanlig dag.
Hoppas att ni får tillbaka sömnen för den är viktig för att man ska må bra, men det löser sej säkert!

Ring och prata om det är något du funderar över och eventuellt endast vill ventilera jag finns här för dej Gumman!

Kram!!
Mamma