2010/01/24

HEJ!

ropade en glad gumma framför tv:n igår kväll :) Det var det, för sen gick det inte att locka fram igen.
Jätteglad att gumman äter ordentligt. Idag försvann gröten, både morgon och kväll. Hon somnade för en stund sen med pappa, då hon bara vilat en stund idag. Igår var hon uppe till efter midnatt, för då var det allmänna sovardagen, men idag sen full rulle. Det går snabbare framåt på golvet och idag satt hon och lekte utan bekymmer. Hon är riktigt duktig på att bromsa upp eller ta emot med armarna om hon tappar balansen.

Månne, månne om jag skulle krypa ner med katterna och se en film. Tror det får avsluta kvällen för mig.
Vår nästa äldsta katt har tagit knäcken av mig med sina vårkänslor och gumman var nära att rycka henne i svansen idag...
Nu snarkar äldsta bakom ryggen, så jag loggar ut och kanske har lite mer fantasi imorgon. Jag är trött, så då ska jag helst ta igen lite sömn, så blir det bättre imorgon.

Godnatt!

Inga kommentarer: