2010/01/17

Ljuva helg, ljuva gumman

igår vilade gumman länge kring eftermiddagstid och somnade ändå 23...nu ligger hon och vilar igen efter att ha ammat och ätit en hel banan till mellanmål. Igår slank en banan ner också och en massa mat. Våra mysstunder kommer snart bestå av fruktpauser och gröt...
Nu ska vi fortsätta att se lite serier. Idag fick jag sovmorgon så ska försöka göra ett ryck med lite pyssel sen ikväll. Var sak har sin tid. Bästa just nu är att se på gumman som sover bredvid mig i soffan.


Söker inspiration i form av leva i nuet. Har hittat en blogg som jag föjer numera, men tar tacksamt emot fler tips och bloggar. Hur går man vidare med det man har och trygg med det som varit, utan att för den skull glömma? 

1 kommentar:

Anonym sa...

Å jag kommer att följa din! Vad roligt att du tycker om min blogg. :)