2010/01/14

Popcorn och kvällslugn

nu har gumman sovit en liten stund. Hon somnade hos pappa idag efter en stund rapande och knorrande.
Jag har kommit på att det här har blivit lite av min gnällventil, om än att jag inte skriver precis allt... det kommer jag nog inte göra heller, men det kan vara bra läsning sen att gå tillbaka till.

Idag kom jag på att nu till våren så är nog amningen över och vad roligt det skulle vara att flyga ner till bror och stanna där ett tag. Nu längtar jag till våren och sommaren när solen tittar fram mer på dagarna. Fortfarande kallt ute, men snaart .

Inget direkt nytt under himlen. Funderar lite kring jobbet, men jag tar det som det kommer, när det kommer.
Kycklingmamman back in business. Undrar hur det kommer gå?

Just ja, sen ikväll är jag numera mörkröd i håret! Det var dags om man säger så. Kommer nog hålla den här tonen ett tag och lägga de ljusare på hyllan. Ser lite mer "sofistikerat" ut, eller hur sa jag ikväll "elegant"...som den 30+ jag nu snart är...ha ha, dags att beställa hem en dräkt och stärka den lagom till våren...

Kvällen slutade med tösen i famnen igen efter midnatt...lilla gumman, trött men närhetsbehovet var större.

Inga kommentarer: