2010/02/21

Kyligt värre

Vi har haft så kallt senaste dagarna, så vi har bara mest varit inne. En kort promenad till affären när solen sken. Idag vaknade tösen och pappa en stund innan mig. Lite gröt åt hon och sen somnade hon om i min famn en stund. Det blev en intensiv dag. Tösen ville knappt vila, bara busa lite och koja i famnen. Nicka till en stund här, en stund där.
Kvällen blev ganska sen och efter en massa tjorv somnade hon kring 23-tiden.
Idag åt jag lite pizzarester som fanns i kylen och det var inte bra. Magen är inte helt van att äta en massa gott, mer än när jag sträcker mig efter någon kaka... där fick jag igen för frossan.

Vågade ställa mig på vågen och den går neråt iaf. Hrmm två kilo på en månad såg jag precis i bloggen. Men bmi under 3o iaf, så ska kämpa på. Situps och promenader och nyttigare mat.

Det var tänkt att vi skulle se lite serier men jag är vaken solo och tittar runt på nätet istället....
Men ska börja avrunda nu.

Inga kommentarer: