2010/02/17

Våren på väg

solen tittade fram igen på förmiddagen, för att sen växla till mer kyla och mulet. Det blev ingen pulktur, men väl eftermiddagsvila och snart även en tidig kväll. Försöker hämta tillbaka sömn.

Igår kom min man hem med blommor och semlor. Jag blev så glatt överraskad. Älskar honom så.



Vi har även gjort lite små förändringar i vårplanen. Jag kommer att börja jobba under sommaren istället, from 100601, så då har jag lite mer tid att förbereda både mig och tösen. Det kommer gå bra. Vill bara inte att min man ska behöva kämpa så med tös som håller fast vid mamma. Sen har jag anmält till en skrivkurs via nätet så kvar är bara att anmäla sig till två kurser till. Känns jättebra att ha ett mål nu för en tid framöver, förutom sidoprojektet. Preliminärt kommer jag arbeta deltid resten av året för att ha tid till annat och för återhämtning. Vad vi än tar oss för så är mottot balans.

Nu ska jag avsluta här och se film; Love & other disasters, med Brittany Murphy.
Så tragiskt att hon lämnade oss för tidigt.

Inga kommentarer: